BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Thursday, March 11, 2010

Sekarang kat Terengganu!!!

yer, ika mmg malas update blog... persiapan perkahwinan yg telah beres:

Baru baru ni banyak try tengok pakej baju pengantin dan pelamin kat area subang, cheras, dan gak klang, last last amik offer kat Nilai. Aku(otam) tak buat banyak research, cuma aku banyak bagi feedback dan luahan hati sahaja. Ika banyak kaji sana sini, siap internet browsing dan jugak tanyer member member dia seperti myra. Pelamin belah laki dah settle rasanyer, kad kawen on the way, dan Jais punyer urusan blah aku pun dah settle dan sekarang kene cocern kat belah terengganu pulak.

So sekarang ni kami berada di Bukit Payung. Sebelum berangkat pergi aku ngan ika singgah kedai buku popular tu, kinokuniya, beli buku Origami, siap bagi kertas dia lagi sebagai hadiah untuk kak Faqihah Izzati sempena keputusan cemerlang dia kat sekolah. Mula mula dia demand hadiah handphone, tapi handphone kang dia main sorang sorang, kalau buku origami bleh main ramai ramai :) sebenarnye budget $$$ aku ngan ika agak pokai sikit :( tapi mahal la buku buku kat kedai tu... ader satu buku origami tu siap ajar buat bangunan dan jet pejuang dengan kertas sahaja dah boleh capai rm 300!!!!

wonder if they actually make good money from the sales? there was a lot of fancy books with fancy hard covers, especially in the kid's section. Minimum price for them each is around rm 50!

writing this on Friday. Friday is like Saturday here where Ika came from. I am waiting for her and her sister to bring me out to town. We are going to browse for wedding things.

0 comments: